Haven la dhalinyarada iyo dadka waaweyn ee qaxootiga iyo magangalyo-doonka iyo qoysaskooda shaqeeya.
bilaabin in 2003, oo qayb ka ah wax ka qabashada qaran in tirada dadka magangelyo ee United Kingdom, Haven has a lengthy history of providing a range of services for the refugee and asylum seeker communities of Kingston-upon-Hull. Mashruucan wuxuu bixiyaa adeeg guud bixinta doodista iyo waxqabadyada adag ilaa qiimaynta caafimaadka dhimirka, xirfadaha waalidnimada iyo taageerada aan rasmiga ahayn.
Haven is a unique service that has worked in Hull with refugee and asylum seeking families since 2003. It is a project with six staff members ; Project Manager, Maamulaha ah, a Psychotherapist Supervisor, saddex maskaxda qaba sano waayo-aragnimo badan oo ka shaqeeya arimahan oo jira ku takhasusay trauma. Haven has developed a particular model of working which focuses on emotional support and parenting techniques where required, oo xubnaha oo dhan shaqaalaha ay leeyihiin waayo-aragnimo ballaaran dhaqanka cross. At kasta hal mar mashruuca waxaa la shaqaynta 45 qoysaska, oo hadda ka mid ah 33 dadka waaweyn iyo 12 carruurta ka duwan dhaqamada.
- Our dhaqanka waa in ay ka shaqeeyaan muddo dheer la badan oo ka mid ah qoysaska, dhisaan is aamin, oo inta badan looga qabto kala duwan oo ka mid ah dhibaatooyinka qoyska. The most significant element of Haven’s work is that we access families who
- struggle to trust ‘official services’ ama kuwa aad u go'doonsan u dhawaadaan adeegyada gargaar iyo hab in aan bixino adeeg guud kuwaas qoysaska nugul.
- One of our priorities is to build trust. This has been one of the key ways that clients have increased their confidence and ability to access required services. It is also a crucial concept in delivering services to the BME community as a whole.
- When required Haven undertakes an advocacy role in partnership with clients to support them to access services they need.
- In addition, undertaking networking and collaborative strategies with partner agencies has enabled Haven to act as a bridge between informal and formal services.